Update

dance

Wow! Ik heb nu echt mijn goede voornemen verbroken. Ik heb volgensmij een hele week niks meer geplaatst. Ik had het zo ontzettend druk met dans en school dat ik er nauwelijks aan heb gedacht om iets te schrijven. Ik zal het allemaal even uitleggen anders snappen jullie er geen bal van.

Ik dans dus en misschien merkten jullie het al, ik dans heel veel. Ongeveer 12 uur per week ben ik er mee bezig en daar komen soms nog enkele repetitie uren bij voor als we een stuk moeten opvoeren. Dit allemaal doe ik bij ArtEZ de vooropleiding dans in Venlo. Vanaf m’n 3de begon in aan kleuterballet en dat was toen nog mijn hobby, nu is dansen echt mijn passie geworden, je kan het ook wel een lifestyle noemen. Ik zou echt niet weten hoe ik zonder zou kunnen.

spitzen1

Het jammere is wel dat ik gym (een vak wat ik zo leuk vond) moet laten vallen, ook aan tekenen en de meeste pauzes mag ik niet meer deelnemen. Daaronder moet ik dus dansen. Meestal klassiek (4 keer per week 1.15), 2 keer per week modern (2 keer per week 1.15), 1 keer per week folklore (1.15) en daarbij nog improvisatie/compositie (1 keer per week 2.30). Gelukkig is het meestal onder schooltijd maar ik krijg ook opdrachten zoals het choreograferen van een stuk die ik op moet voeren over een paar weken. Daar ben ik nu dus heel druk mee bezig want ik zit krap in tijd.

Helemaal boven aan zien jullie een foto van iemand die haar been op tilt, dat ben ik. Ik draag daar mijn dans panty, een balletpakje en mijn guns ’n roses shirt met frangles. Ik heb de foto gemaakt in de pauze op school, ik vond het wel een mooie plaats daarvoor. De foto is nu ongeveer een half jaar geleden gemaakt.

Ik hoop dat ik jullie genoeg heb geïnformeerd over mij en mijn afwezigheid, ik ga nu even door met schrijven

Ook heb ik jullie 2 weken geleden geloof ik een shoplog beloofd, jammer genoeg is dat filmpje nog steeds niet geupload. Ik zoek nog even uit hoe het werkt en probeer het filmpje er ooit nog een keer op te zetten.

Lots of love,

Kiki

6 gedachtes over “Update

Geef een reactie

