Bought a new board

schoen van kiki 022

Hoi!
Ik ben zo blij met mijn eerste longboard. Ik zocht al een tijdje naar een cruiser en deze vond ik toevallig in België, Blankenberge. In het centrum van Blankenberge staat een hele leuke winkel, genaamd the Breeze, waar ze longboards, surfboards en kleding verkopen.

Mijn longboard is van het merk Globe. Ik vind dat Globe vooral hele leuke skateboard en longboard designs heeft. Want ja, ik denk dat als je een longboard koopt je wel een longboard wilt die er een beetje leuk ziet. Het board is gemaakt van bamboo en is een perfect beginners board. Door het lage zwaartepunt is je board lekker stabiel en kan je er goed mee cruizen. Je ziet ook dat er om de wielen heen een heel stuk vrij is, daardoor heb je met scherpe bochten geen last van cutouts. Ik oefende vroeger wel eens skateboarden maar dat is toch een heel stuk minder stabiel dan een longboard en een skateboard is volgensmij ook meer voor de trucs. Ik gebruik mijn longboard net zo als een fiets. Gewoon om van plek naar plek te komen.

schoen van kiki 026 schoen van kiki 024

Voor mijn longboard betaalde ik 185,- euro.

Wat vind jij van de longboard trend?

Een gedachte over “Bought a new board

Geef een reactie

