Tag; 25 questions

25

Ik kwam de ’25 questions tag’ tegen op Lifesplash en het leek me wel leuk om een tag te doen aangezien ik nog helemaal geen tags heb gedaan. De tag is vrij random

1. HEB JE HUISDIEREN?
Ja, een kat en hij is onwijs lief.

2. NOEM 3 DINGEN DIE HET DICHTSTBIJ JE ZIJN
Mijn ipad, mobiel en heel veel leerboeken. Pfff

3. HOE IS HET WEER NU?
Koud… Het regent niet gelukkig, al vind ik dat wel gezellig klinken als ik binnen ben.

4. RIJ JE? EN ZO JA, HEB JE WEL EENS EEN ONGELUK GEHAD?
Nee en nee.

5. HOE LAAT WAS JE VANNOCHTEND WAKKER?
Half 7. Pfoeee dat heb je als je naar school moet.
6. WANNEER HEB JE VOOR HET LAATST GEDOUCHT?
Vanochtend. Ik douche elke dag, meestal ’s avonds maar vanochtend vond ik het even lekker om te douchen.

7. WAT IS DE LAATSTE FILM DIE JE HEBT GEZIEN?
g.b.f. , wat een leuke film. Het gaat over een homo die de beste gay vriend wordt van de populaire meisjes op school. Verder verklap ik niks, dan moet je de film  zelf maar kijken. 🙂

8. WAT STAAT ER IN JE LAATSTE SMSJE?
Ik sms alleen naar mijn vader want meestal gebruik ik whatsapp. Maar in mijn laatste smsje staat “11 uur” , dat was tot hoelaat ik weg mocht blijven volgensmij.

9. WAT IS JE RINGTONE?
De standaard iPhone ringtoon.

10. BEN JE WEL EENS IN EEN ANDER LAND GEWEEST?
Ja, België, Luxemburg, Duitsland, Engeland, Frankrijk. Niet heel veel landen, dat komt omdat we een boot hebben en dan meestal in nederland blijven hangen en niet heel ver en snel kunnen varen.

11. HOU JE VAN SUSHI?
Ja! Sushi is heerlijk

12. WAAR DOE JE BOODSCHAPPEN?
Albert Heijn, maar meestal doen mijn ouders de boodschappen.

13. HEB JE OOIT MEDICIJNEN GESLIKT OM EERDER IN SLAAP TE VALLEN?
Nee, heb ik gelukkig niet nodig want ik kan makkelijk in slaap vallen.

14. HOEVEEL BROERS EN ZUSSEN HEB JE?
1 broertje van 12 jaar. Hij is nu een brugpieper en ik vind het leuk om hem daarmee te pesten. Haha.

15. HEB JE EEN COMPUTER OF LAPTOP?
Een laptop die ik deel met mijn ouders, ik zou zelf graag een macbook willen.

16. HOE OUD WORDT JE OP JE VOLGENDE VERJAARDAG?
15 jaar, op 7 maart pas.

17. DRAAG JE EEN BRIL OF LENZEN?
Nee, gelukkig niet.

18. VERF JE JE HAAR?
Nee, ik wil het wel. Ik  zou blond willen of juist bruin,ik heb nu een beetje ertussen in.
19. WAT BEN JE VAN PLAN VANDAAG TE GAAN DOEN?
Niet veel meer, ik ga zometeen nog even leren en dan kruip ik lekker in bed haha.

20. WANNEER HEB JE VOOR HET LAATST GEHUILD?
Kan ik me niet meer herinerren. 🙂

21. WAT IS JE FAVORIETE PIZZABELEG?
We eten niet heel vaak pizza thuis maar als ik pizza eet maakt  mijn  vader  altijd zelf pizzas. Daar doe ik dan veel groenten op, paprika, tomaat, ui en natuurlijk kaas en salami. Ligt er net aan waar ik zin in heb.

22. EET JE LIEVER EEN HAMBURGER OF EEN CHEESEBURGER?
Hamburger, eerlijk gezegd weet ik niet wat een cheeseburger is haha oeps.

23. HEB JE WEL EENS EEN NACHT DOORGEHAALD?
Nee, niet voor school ofzo. Ik ga wel eens naar feestjes maar dan blijf ik niet de hele nacht weg.

24. WAT IS DE KLEUR VAN JE OGEN?
Donkerbruin.

25. KAN JE HET VERSCHIL PROEVEN TUSSEN PEPSI EN COCA COLA?
Nee, denk het niet. Ik drink eigenlijk altijd Coca Cola. In de automaat op school hebben we ook geen Pepsi Cola, maar dat vind ik niet erg.

Liefs,

Kiki

Iedereen is vrij om de tag over te nemen!

Geef een reactie

